vrijdag 1 april 2011

Geweldig nieuws !!!

Vandaag kunnen we jullie met bijzonder grote vreugde melden dat Brussels Airlines besloten heeft om onze terugreis te sponsoren!

We hebben de beslissing genomen om via Zuid Afrika naar huis te varen. Om die vele extra mijlen te verzachten hebben we naar een manier gezocht om in onze terugtocht iets in te bouwen waar we naar uit kunnen kijken. We zullen Kerstmis en Nieuwjaar in Zuid Afrika vieren en dat zouden we bijzonder graag met onze vrienden en de trouwe lezers van de blog vieren.

Vandaar dat we Brussels Airlines bijzonder dankbaar zijn omdat ze besloten hebben om ons 100 vliegtuigtickets van Zaventem naar Kaapstad te schenken. De afreis is op maandag 26 december 2011 en de terugreis op 7 januari 2012.  Enige voorwaarde is dat er vandaag moet geboekt worden.

We kijken er enorm naar uit om samen met jullie oudejaarsavond te kunnen vieren. Voor de rest zijn jullie vrij te doen wat jullie willen met die reis.

Oma neemt de organisatie van de tickets voor haar rekening. First in, first served. Ze is tot 18u bereikbaar op +32 50 35 77 55.

13 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig! Arme oma. Ze wordt vandaag helemaal suf gebeld. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie. Wij zijn er bij.
    Geboekt en goedgekeurd.
    We, Song-Hua en ik, gaan naar Zuid Afrika met Nieuwjaar.
    Dank U Brussels Airlines.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepiiiieee!!! Ik heb 4 tickets voor ons gezinnetje. Wij vieren Kerst en Nieuwjaar in Zuid-Afrika!!!
    Niet tevreden, geld kwijt!
    Met dank aan de Nestjes!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En we proberen iedereen in Pompidou te slapen te leggen... Allemaal welkom! eerste boekers krijgen het dubbel bed. Boek op www.pompidou.co.za

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nestjes,
    Doen ze daar in Australië ook zo gek op 1 april? :D
    Dries en Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DJU... voor de eerte keer in mijn leven zo hevig in een aprilgrap "gevlogen"!
    super WIllem!
    Oma Stellamans liet me zelfs nog meer hopen..."ja...er zijn nog tickets!"
    tja...dan op eigen houtje naar Zuid-Afrika :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Sander
    "http://www.bierpad.nl/"
    Het ging traag, heel traag zelfs.
    Maar die Euro is uiteindelijk toch gevallen.
    Lol en proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oma de telefoniste zei2 april 2011 om 09:08

    Toch leuk van enkele mensen aan de telefoon te hebben gehad, die voorzichtig informeerden of er nog een plaatske vrij was en heel erg blij, opgelucht waren als ik zei dat ze er nog bij konden. Ondertussen lieten ze, nadat ze bekomen waren dat ze in de grap getrapt waren ook weten dat ze de blog fantastisch vinden en dat jullie prestatie veel respect krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die aprilgrap komt uit Willem z'n koker natuurlijk,
    en het was mijn idee om ze oma te laten opbellen...! Ze was er graag bij !
    het liep tegen jullie middag reeds aan, maar blijkbaar waren er op die korte
    tijdspanne nog heel wat 'kandidaten' te vinden voor 'n Zuid Afrika-vlucht.
    Dat de Nestjes Kerst & Nieuw in Knysna willen vieren is wel geen farce.. Opa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja jongens. Ik was het ook al gaan geloven.
    En ik werk dan nog voor Brussels Airlines. En we vliegen helemaal niet op Kaapstad !
    't is dat je steeds maar weer gaat wegdromen bij deze blog hé. Fantastische verhalen. Nog veel geluk en Plezier. Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Raak Maarten. Ik ben al zo vaak naar Capetown gevlogen en ik wéééét dat er geen rechtsreekse vluchten zijn..... en toch...... en toch...... en toch...... ben ik erin gelopen met mijn enthousiaste, stomme kop !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen