maandag 6 juli 2009

Schoon

For what’s it worth, it’s never too late to be whoever you want to be.  There’s no time limit, start whenever you want. You can change or stay the same, there are no rules to this thing. We can make the best or the worst of it. I hope you make the best of it. And I hope you see things that startle you. I hope you feel things you never felt before. I hope you meet people with a different point of view. I hope you live a life you’re proud of. If you find that you’re not, I hope you have the strength to start all over again.

Voor wat het waard is, het is nooit te laat om te zijn wie je wilt zijn.  Er staat geen tijd voor. Begin wanneer je wilt. Je kan veranderen of juist niet. Er zijn geen regels. Je kan ’t zelf invullen. Ik hoop dat jij er ’t beste van maakt. Ik hoop dat je nieuwe dingen ziet. Dat je nieuwe gevoelens voelt. Dat je mensen ontmoet die dingen anders zien. Dat je ’n leven leidt om trots op te zijn. En als dat niet zo is, hoop ik dat je de kracht hebt om opnieuw te beginnen.

The Curious Case of Benjamin Button

1 opmerking:

  1. Ook een mooie:

    You have to go fetch the future. It's nog coming towards you, it is running away!
    Zulu proverb

    Of om het met mijn goede vriend Valon te zeggen: "Jullie maken de dromen van 1000 mensen waar". En je geeft ons hele mooie verhalen om te delen en weer andere mee te inspireren! Wat ben ik fier op mijn broer, schoonzus en hun dappere crew.

    BeantwoordenVerwijderen