woensdag 29 december 2010

Sydney 2010, de foto’s

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto van de Schrimpy!
    Blonde, Flor?!
    Ward, was die wandelende tak niet bang van jou?
    O ja en Finn is ferm jaloers hoor, meter & Sepke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke bende! Wish we were there!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar is de tijd dat we Anton en Marleen bespioneerde toen we klein waren. Awel, ik zou graag jullie nu bespioneren zodat ik al deze avonturen ook kan meemaken....subliem gewoonweg !
    Alvast mijn beste wensen ( en ook van Veronique en de kids ) voor een .....tja, wat kan ik jullie wensen ? Een spectaculair 2011 ? Hadden jullie in 2010 al. Een waanzinnig 2011 ? Hadden jullie in 2010 al. Veel mooie ontdekkingen ? Hadden jullie in 2010 al. Veel mooie landschappen en steden ? Hadden jullie in 2010 al. Veel quality time ? Yeah right, jullie hebben niets anders gehad in 2010.
    Wel, ik wens jullie dit alles terug opnieuw doch zeker en vast een veilig 2011, want wat jullie aan het doen zijn : if faut le faire !!!
    Geniet ervan allemaal !!
    grt Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie vieren daar vandaag "A Happy New Year"
    Wat Peter zegt is waar!!! Jullie hebben zoveel gekregen en zoveel gerealiseerd. Als ik terugkijk in alle uitgeprinte blogs (bijna 250 pagina's)dan is het een jubelzang van verrukking, verwondering, spanning, blijdschap, verbazing, vriendschap en warmte ...Maar ik ben vooral blij dat jullie het thuisfront nooit vergeten zijn.

    Aan alle avonturiers, aan alle lezers en sympathisanten wens ik jullie een boeiend jaar.
    Doe zoals de Nestjes: maak vooral ZELF jullie Nieuw Jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En aan Opa en Oma Stellemans natuurlijk ook een mooi en gezond jaar gewenst, van de bemanning van de Lamaewaje. Wat hebben we gezellig gegeten daar op Grenada, ongeveer een jaar geleden....

    BeantwoordenVerwijderen