maandag 9 mei 2011

De oversteek van Pearl Bay naar Percy Islands

Zonder woorden…

14 opmerkingen:

  1. Ik word al zeeziek van alleen nog maar naar de foto te kijken!! Voorzichtig, hé, Nesties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yihaa! Daar wil ik ooit een poster van! Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik werd gisteren al zeeziek van het beetje wind op de Oosterschelde tijdens onze eerste trip alleen met de Louanne (je oude bootje Willem )!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oma zal weer kaarsjes branden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze nieuwe Desktop op onze Mac! Waar is de spinnaker :-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miljard! Ik steek inderdaad direct weer een kaars aan.
    Toch indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Sander: goed idee. Heb ik hier ook geïnstalleerd op mijn macbook. Beetje korrelig wel. Broere, stuur eens een hogere resolutie foto door!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. met een telegeleid bootje aan 't spelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. man man, prachtige foto

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uit mijn eigen blog (www.landinzicht.be), in hetzelfde gebied, rond dezelfde tijd van het jaar:

    "Drie op een rij. Dat was een eerste keer. We zaten met drie op een rij te kotsen, zelfs Els die daar zeventienduizend zeemijlen lang immuun voor was gulpte gezellig mee.

    Ik mag niet klagen. Ik mag niet klagen. Ik mag niet klagen. Ik doe waar ik altijd naar heb verlangd. Maar het was niet geestig meer."

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijkbaar iets mis met Blogger. Er zijn een paar reacties verdwenen...

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  12. barbara en bernard, wout en hanne14 mei 2011 om 09:48

    eigenlijk zijn het ideale foto's voor een puzzel van 1000 stukjes he!

    BeantwoordenVerwijderen