zaterdag 19 december 2009

18-12-2009 - Dag 147 en vorige op St Lucia

We zijn volop aan het genieten van het gezelschap van Opa en Oma Stellamans, hier op St Lucia.

We hebben twee dagen een minibusje gehuurd en crossen het hele eiland rond.  Gisteren de hele tour van het eiland gedaan, vandaag wat cherrypicking met het busje.  De dagen zijn goed gevuld, dus het bloggen schiet er een beetje bij in.  Oma heeft beloofd het volgende bericht te schrijven.

IMGP2551  DSC_1021 DSC_1053 DSC_1055 DSC_1063 DSC_1077 IMGP2646IMGP2664IMGP2666

5 opmerkingen:

  1. en wij maar werken en ploegen in de sneeuw, files trotseren en proberen niet onze benen te breken in de sneeuw...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geen probleem hoor! We doen hier juist hetzelfde met Loetje en Bea, vanalles bezoeken, aan 't zwembad liggen en veel drinken en eten. YEAH! Zomervakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci voor je lieve brief, meter! Hier intussen -9°C en volop sneeuw. En toch wilden mijn P&M per se gaan kerstshoppen met mij! Voor de rest ben ik vooral onder de indruk van de balken tegen het plafond, draag ik maatje 3 van pampers en weeg ik al meer dan 5,5kg. Straks gaan ze die percentielen van Kind en Gezin nog moeten aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's zien er paradijselijk uit. Wij weten nog niet of we een witte kerst zullen krijgen, maar bij jullie zal het zeker een zomerse kerst worden. -8°C hier vandaag overdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie (terechte) prijs voor de log van Ed the Iguana :)

    BeantwoordenVerwijderen