donderdag 25 maart 2010

GPS-lokatie

A SMALL NEST
Breedtegraad:8.62126
Lengtegraad:-79.0347
GPS-lokatie Datum/Tijd:03/25/2010 00:46:11 CET

Klik op de link hieronder om te zien waar ik gevestigd ben.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=8.62126,-79.0347&ll=8.62126,-79.0347&ie=UTF8&z=12&om=1
Bericht:Everything OK on A Small Nest! Our position is:

Tijdens de erhoging van de veiligheid factor voor miljoenen mensen die iedere jaar in de buitenlucht uitstappen, meldt SPOT aan vrienden en familie of een internationale noodhulp coördinatie centrum met statusberichten gebaseerd op situatie en behoefte. Vraag om hulp (of SPOT Assist), Alert S.O.S., Check-In/OK en Volg Vooruitgang allemaal met een eenvoudige druk op een knop.
http://www.findmespot.com

Op zoek naar een geweldige manier om SPOT tracks en waypoints, verhalen en fotos te delen? Ga naar http://www.spotadventures.com en kijk hoe gebruikers hun avonturen creeren en delen!

9 opmerkingen:

  1. Willem,
    Een heel gelukkige verjaardag. Geef er een lap op en geniet nog heel veel van jullie fantastische wereldreis.Dikke kus. Tania, JOhan en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Willem,

    Een dikke proficiat met je verjaardag!!! We drinken er 1 op je gezondheid vandaag. (ook een gelukkige verjaardag voor oma stellamans!)
    Dikke zoenen vanuit Wellington

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOk van ons een HELE DIKKE PROFICIAT met je verjaardag Willem !! Een mooiere 39ste verjaardag kon je je heel zeker niet voorstellen. Maak er daar een heel tof feest van en zoals Ilse al zei , ook wij zullen er 1 ( of meer) op jou/jullie drinken

    heel dikke kus
    Fabiene, Jo, Simon , Margo en Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Willem,
    Ook wij staan in de rij om jou een gelukkige verjaardag te wensen. Hiep hiep hoera !
    Vele dikke beigemse piepers van ons allen,
    Sylvia, Xavier, Pierre en Olivier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Willem,

    een fantastische verjaardag! Ik beloof je asap om een update te geven (en om onze bak blanche samen te kunnen opdrinken als je terug bent). Take care en dikke kus aan de ganse familie.

    luc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Willem,

    een eel goeie verjaardag en dikke kusjes aan Sepke en Haike en Ward en Flor. Mama en papa zeggen dat ik nog veel moet slapen voor ik terug kan spelen met Sepke en Ward en Flor en ik wil da nie. Ik wil nog veel filmpjes kijken ook in de boot en ook met de kleine boot met Sepke varen.

    xxxxxxxxxx
    Lou

    ps. ahja, 'k moest ook een dikke kus geven van papa en mama voor je verjaardag, 'k was 't bijna vergeten! Ik kan al goed schrijven ee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey willem, nu pas je panama-avontuur gelezen, daar ben je enkele jaartjes ouder geworden zeker ... En ik dacht dat op de spuikom zeilen moeilijk was (nu, ik ben ook diegene die een ski kan breken en dan met de sneeuwruimer mee moest omdat ik de slappe lach had met grote haike).Een dikke proficiat met jullie twintig jaar en je birthday, geniet ervan (hopelijk niet meer in panama). Doe de groetjes aan de kids van jolan, trouwens sepke: kleine haike was al jaloers om je bezig te zien als babysit op de paradijselijke eilandfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gelukkige verjaardag willem! profiteert van je 39ste verjaardag, want als ge 40 wordt, kan er van alles gebeuren. bv Schouder breken zoals ik, maar door Internet in het ziekenhuis kan ik je meer geluk toewensen...:-) Hoop dat er nog een Duvelke in het rantsoen zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey!
    ook namens ons een hele leuke verjaardag gewenst. We blijven jullie spannend avontuur volgen hoor! ook de kids zijn gefascineerd hoe het met 'de kinderen met het groene haar' is.
    vier nog lekker verder!

    grtjs
    Barbara en Bernard
    Wout en Hanne

    BeantwoordenVerwijderen