zondag 6 september 2009

06-09-2009 – Dag 44 – Aveiro

P1010647

Na een fantastische zeildag, aan de zijde van de Sunboy, liggen we aan een kramakkelig ponton gemeerd in Aveiro met op onze teller: 1000 mijl op de kop!  Hoera!

Dat hebben we natuurlijk uitbundig gevierd met onze Australische vrienden, Allen en Deb en de kinderen.  Terwijl de kinderen zich beneden te pletter lachten met het spel ‘Jungle Speed’, vloeide boven de cava en de rosé. Olé! 

Heerlijk zeilen, nieuwe vrienden, veel lachen en gelukkig zijn.  ‘t Leven is geweldig.  Yeeeeeehaaaaaaaaaaa!

3 opmerkingen:

  1. Weet ge wat papa zegt?
    "Ze zien me doar jaloes on't maken hé!"

    Hele mooie foto.
    Proficiat met de 1000mijl ook aan de hele bemanning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaba jullie daar allemaal op asmallnest.Even mezelf voorstellen ter verduidelijking, ik ben Ann Van den Bon tante en vriendin van Melanie Huys.Misschien weet je nog wie ik ben.
    Ik volg jullie reis op de voet zeker omdat Melanie mij alles verteld heeft, van de voorbereidingen tot en met het vertrek. Zoals je papa al gezegd heeft, jullie maken ons jaloers. Zo is het ook. Het is gewoon prachtig hoe jullie reizen, beleven, en leven. Voor ons thuisblijvers is de vooruitgang van de communicatie een dankbaar feit. We zitten allemaal een heel klein beetje mee op het jacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een berichtje aan oma Stellamans : den Engel zou niet meer bestaan, maar op de baan van westkappelle naar sluis, aan de verbrandingsoven is een fantastische plaats waar hij volledig in de watten zal gelegd worden...

    BeantwoordenVerwijderen