donderdag 29 oktober 2009

28-10-2009 – Dag 97 – Isla de Lobos

We gaan een paar dagen van het mooie weer genieten en ankeren voor het eiland Lobos, naast Fuertaventura.

Erna komen we terug naar Lanzarote.  We proberen een Raymarine technieker te strikken die onze plotter en automatische piloot kan nakijken, maar hij heeft teveel werk en te weinig goesting om zich met ons bezig te houden.  Volgende week misschien, zegt hij…  En dan moeten we naar de andere haven, Puerto Calero, gaan.  En dan nog, misschien, want het is druk…  Blabla.

We zullen het ondertussen zelf eens controleren.  Het ligt misschien aan de voeding.

5 opmerkingen:

  1. Meer vis en verse groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder zei altijd: "er is maar ene zelf" waarmee ze bedoelde :"al wat moet gedaan worden doe je beter zelf".
    Hopelijk lukt het bij de ongewikkelde apparatuur van een boot ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps, weer een foutje Flor, ik zal beter moeten nalezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb vannacht gedroomd dat ik op jullie boot zat en we samen een dorpje gingen bezoeken. Heb me bijzonder goed geamuseerd, zo goed dat ik het me nu nog herinner!

    BeantwoordenVerwijderen