woensdag 7 oktober 2009

7-10-2009 – Dag 75 – Lagos

IMGP2017

Zo, we zijn er klaar voor.  Morgen vertrekken we voor een lange oversteek van vier dagen en vier nachten naar de Madeira archipel.  De weersverwachting is perfect.

De boot kreeg vandaag in de gietende regen nog een volledige poetsbeurt door Sepke, Ward en Flor in hun zwempak.  Ondertussen gingen Haike en ik met de plooifietsjes boodschappen doen.  Bij het terugkeren in de gietende regen waren ze geladen als muilezeltjes en was het een wonder dat ze niet langs alle kanten plooiden.  Eten en drinken mee voor vijf personen voor vijf dagen (1 reservedag). Verder werd alles vastgemaakt of weggestopt en klaargemaakt voor een wiebelend bestaan.

DSC_0692

Morgen varen we met “DA BIG MODDAFAKKKAAAAAAA !!!” op kop de haven van Lagos uit.  Next stop: Porto Santo. ETA: maandagmorgen. 

Tot dan en prettig weekend!

5 opmerkingen:

  1. goeie vaart !
    beter weer dan hier zal het zowiezo zijn.

    grtjs
    Barbara en Bernard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie vaart, een zalige tijd, 'en de wind vanachter!' (zoals ze hier bij ons aan de kust zeggen). Grs van Hilde en Dries

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg, Wist'n, Haike en co,

    gisterenavond de blog van a/z gelezen. A short night maar met volle teugen genoten.
    Die foto van ons vieren, 20 jaar geleden... een specialleke toch.
    Gastjes, go ahead en "gif mo goaze"!
    Hilde, Dieter ed kids-
    ofte Hilde, Tine en hun mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede vaart!! We kijken uit naar de eerste positiebepaling! Dikke kussen aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij met jullie enthousiasme. " geef er een lap op! " zou mijn vader zeggen.
    En toch...als ik weet dat jullie 's nachts varen hou ik willens of nillens van in mijn bed ook een oogje in't zeil.Als jullie waken waak ik mee. Ik kan aan deze symbiose niet ontsnappen.
    Haïke veel sterkte hé en overdag doe alle hazenslaapjes die je kan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen