dinsdag 17 april 2012

BREAKING NEWS

We hebben een dorade (Mahi Mahi) gevangen!

Yeeha!

11 opmerkingen:

  1. wooohaaa! Gefeliciteerd!
    Gerlof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goudmakreel, heerlijk! Smakelijk, jullie hebben het verdiend. Wij vingen in dat stuk van de Atlantic ook maar 1 Mahi Mahi. Ik hoop dat het vervolg van deze etappe voor jullie meer vis oplevert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-D Eindelijk! Dat zal smaken zeker. Hoe groter de inspanning, hoe groter het genot, zegt men... Smakelijk! En we duimen voor nog heel veel Mahi Mahi's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. barbara en bernard, wout en hanne18 april 2012 om 09:01

    we genieten mee met jullie dat je weer verse vis kon vangen. Mss eens een receptje van vis met banaan uitproberen?

    en als de eieren op zijn, zullen jullie op kaviaar moeten jagen he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zal dit smaken na de vele bananen.Heerlijk en gezellig deze avond !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mens lieve deugd ... ... ... eindelijk.
    Het begon te vervelen van -weer geen vis- of -lijn gebroken- of - of - of.
    Vanavond eet ik dan maar ook vis want ik krijg het water in de mond. Een gestoomde dorade met veel groenten. Allee smakelijk eten en tot de volgende keer.
    Nog veel zeilgenot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal smaken! Het zal een feestmenu worden.
    Hopelijk was hij niet op tegen dat de boter gesmolten was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het heeft me wat gekost (zie vorige post), maar ik had het er voor over.

    BeantwoordenVerwijderen