zondag 1 april 2012

Ascension Island, 1 april 2012

We hebben een belangrijke beslissing genomen:

- Omdat de route van hier naar de Azoren absoluut geen gemakkelijke is,
- omdat het veel makkelijker is om van hier naar de Caraïben te zeilen,
- omdat we dit fantastisch leven nog even willen volhouden,
- omdat onze vrienden van Go Beyond dezelfde beslissing genomen hebben
- en omdat de tweedehandsmarkt voor boten veel beter is in Australië…

… hebben we beslist om onze wereldreis met een jaar te verlengen.

We zullen van hier naar Grenada varen, vervolgens opnieuw het Panamakanaal
door en via de Pacific opnieuw naar Australië waar we de boot zullen
verkopen en in de zomer van 2013 terug naar huis vliegen

10 opmerkingen:

  1. Willem, zou je dan niet een bezaan op de Small Nest plaatsen? Dan kan je op 1 April 2013 In Australie al op het vliegtuig...

    Zalige reis verder... lol

    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er eventjes mee weg :-) (Zoals ik vanochtend ook argeloos een glas fruitsap met peper en zout heb opgedronken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zou zomaar waar kunnen zijn. Ik gun het jullie van harte. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank Anneleen, ik had het zomaar kunnen en willen geloven....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongeloof eerst, dan twijfel, dan gedacht dat op 1 april de vissen heel goed bijten!
    Kom maar vlug naar huis, want moeder zal viskes bakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doodjammer dat het 1 april is, ik zou de beslissing zo luid toejuichen dat jullie het horen zouden kunnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik begon al weer uit te rekenen of er misschien een ZA stop in zou kunen passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grrrr, ik geloofde 't dus. Helemaal niet met de datum bezig geweest. Goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. To everyone on 'A Small Nest' - we are waiting for you back in Australia!! from Brad and Maryke Barker in Gladstone.

    BeantwoordenVerwijderen